hej hej hemskt mkt hej

så vad hände i helgen då? på fredagen blev det väl inte så mkt gjort. blev å ta nån öl med mor å sen hem å sova.
lördagen bestod av att vara med pappa hela dagen. ganska skönt må jag säga. vi målade å jag städade ur 240. tror inte att den bilen har varit så ren på länge. :) sen blev det middag för två bestående av tacos. å efter det turne med nystädade volvon. :) somnade väl typ halv 12 på lördagkväll. sen igår var vi till lundbacken å hälsade på både linus camilla å tove och rasses kusin å hans föräldrar. :) sen bar det av hemåt å äta grillat med pappsen. så sen gonatt. :)

ska ringa till mamma snart å höra när vi ska flytta hästen å när vi ska bygga hage. blir å flytta kusen till lundbacken dom sista 2 veckorna innan vi kan ta tillbaka han på stallet. :) känns skönt att få ha hästen lite närmare.

dagen i all ära kommer nog att bestå av, inte så mkt tror jag. är kraftigt trött idag så vi ser väl om det blir full rulle eller inte. hoppas på inte.
om bara pengarna från nordea kan komma. vill igång med bilen min. :) ajja. på söndag är det ett år sen jag å rasse blev vi. så det är bara å räkna ner. :D 6 dagar kvar. :) det känns gode bra att vi har hållt ihop så himla länge. :) så efter det så siktar vi vidare på ett år till. :) älskar min rasmus massor mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0