jobb

så helgen har bjudit på festligheter i malå. var till musik vi malån med camilla å anna å älsk som körde. :) himla roligt. man har alltid kul med camilla å anna. :D

lördagen bar det av till hällberg. älsk drack med gammfolket hos grannen medans jag satt hemma i stugan å såg göta kanal 1 å 2. kan tycka att det kändes mkt bättre å om inte annat så mådde jag du kraftigt mkt bättre än rasse dagen efter. :) så självklart så blev det ju jag som fick köra hem. aldrig mer säger jag. huvva så läskigt det var när bromsarna inte riktigt är som dom ska. 

å iadg var man då tröttare än nån morron hittills. satan i gatan. men jag tog mig då till arjeplog å jag överlevde. men ska då sova när jag kommer hem. en liten stund iaf. om rasse tillåter det vill säga. snart så hoppas jag att min pengar kommer så vi kan börja med bilen. :) vill ha den igång. :) 

ajja. hade! 

Kommentarer
Postat av: therese

bejbii !

Come hooome ! :D

2008-07-07 @ 11:51:29
URL: http://honsomhetertherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0