jordgubbe

ibland kan jag kommar på mig själv å bli förbannad på ingenting. idag blev jag tokig när jag sakta kom mot ett gäng bilar som hade stannat för några renar. jag som är van å köra genom en flock renar körde ju bara på. jag menar nog är renar dumma men inte så dumma att dom inte flyttar på sig när man kör mot dom. så jag passerade hur lätt som helst medans bilen som stod längst fram i kön bara stod stilla. jag menar om man strå stilla å väntar på att renarna ska gå över så får man ju stå där hur länge som helst. huvva så grinig jag blev. jag förstår inte riktigt varför men det blev jag då iaf.

igår var vi ju som sagt till rasses pappa å kollade på valparna. 6 söta små saker i alla storlekar. :) var väl där till 7 nånting å sen vidare till ajaur. skulle bara svänga förbi ann å thomas med barnvagnen. å självklart blev vi ju kvar där i typ 2 timmar. :) men det gjorde ju inte så mkt. fick ju mysa med lille filip. så ultra gullig å glad. jag vill oxå ha en bebis. :D men det blir nog inte om förrän nåt år. :) jo å sen när vi hade gått å lagt oss så ringde rasses far å sa att det hade kommit 2 till valpar men en hade dött. så det kan man kalla lång förlossning. hon började halv 9 på måndags morronen å sista valpen kom typ 10 på kvällen på tisdag. hujja. så länge vill inte jag föda barn. men men 9 valpar sammanlagt men 2 döda. så 7 kvar å endast 2 hanhundar. stackars dom som måste växa upp med 5 tjejer. haha. dom kommer inte att ha det så lätt.

nä nu vill jag fara hem å in på dollars. tydligen så hade dom super söta "foppa-ballerina" skor där för 20 kr. så det skadar ju inte att gå in å se om det finns kvar nåt par i min storlek. :)
älskar min underbaring.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0