mysigt

blir inte att köra hästen till lundbacken. jag ska rida dit! :D hihi. fasen så kul. kom ju på att det bara är typ 2 mil från stugan till lundbacken raka vägen. :) så på söndag kl 9 bär det av. jag lämnar kvar mamma å rasse att packa grejjor å sen far jag. :) så då hinner dom bygga hage innan jag kommit fram. gud vad jag längtar. :)
 
igår hände det inte så mkt. var förbi grubben å laddade in lite bilder på hans dator å efter det hem å duscha å krypa ner under under täcket. men hade svårt att somna. tror jag somnade halv 1 inatt iaf. plus då att väckaren inte ringde imorse. tur att man har älskling som ringde å väckte mig 25 i 10 så jag hann då hit i tid iaf. :) å i morron är vi tydligen bjuden till backman på middag. :) lät ju som om det skulle bli nå gott. :) det blir himla bra. :)

nä nu måste jag kolla kartan så jag inte rider fel på söndag. :)
puss&kram mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0