rånjour

ja kan då bara säga som så att det där med tidig kväll inte funkar. man är ju fan inte så somna. hojja. var lika trött imorse iaf. nä nu måste jag göra nåt åt saken.
fick veta igår att jag kommer å få ersättning av nordea. :) jippie. 2 hela månadslöner för att jag inte fick jobbet som jag var lovad. :D så nå jävlar blir det å fixa bilen. eller igång med den iaf. :) fasen så skönt. jo ska söka på länsförsäkringar nu oxå. när inte nordea kom hit så. det känns som om livet håller på att fixa sig. :) fasen så himla bra det känns.

ikväll blir det att åka till hällberg å motionera kusen. hoppas på att regnet kan pausa ett tag medans jag ska rida. :) så då blir det att sova över där oxå. för älsk har ju inte fått börja jobba än. suck. vi måste ju få in lite klirr i kassan om vi ska kunna leva. ajja.
arjeplog idag igen å så kommer det att vara i 12 dagar till. men känns ändå inte så bedrövligt. dagarna har en tendens till att gå väldigt fort nuförtiden. så var det inte förut. men men. jag klagar inte. :D vill bara hem till min fiiina pojk. :) såg en himskans rolig film igår. på smällen. haha. den var riktigt bra.

nä börja öppna snart.
älskar rasmus

till er alla andra

None nä, bara vissa. hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0