snark

kan väl lugnt påstå att i natt så har jag faktiskt sovit. :) så himla skönt må jag säga. somnade typ före 11 igår å sov till 9 idag. 10 timmars sömn men jag kan lova att jag behövde det. dock så hade man mensvärk när man vaknade med det gjorde inte så mkt när man fått sova så länge. :) hoppas på en sån natt igen. :) fick brev från länsförsäkringar igår där det stod att dom skulle börja med rekryteringarna efter den 25:e juli. kan ju bara hoppas att dom tycker att jag var intressant å överväger att åtminstone prata med mig på en personlig intervju. :) jag vill så gärna fortsätta med det jag gör nu. tycker faktiskt att kassaservice är ett roligt jobb, när man har kunder. för just nu så tycker jag att dom undviker att komma hit. men ibland så kommer det nån in hit å då är det som om alla andra ser att det är nån här inne å då kommer det en hel drös på 7 kunder inom loppet på 10 min. men jag klagar inte. dagarna går ju så himla mkt fortare när man har nåt att göra. :) så alla får gärna komma hit. :) även om ni tror att vi säljer frimärken eller om ni vill bjuda mig på middag. alla är så hjärtligt välkomna. :) allt är ju roligare än å sitta å nöta dator i 3 timmar iaf när det inte finns något annat att göra å begränsade sidor att gå in på. satans internet explorer provided by posten sverige ab. men man ska inte klaga. tänk om det inte gick att sitta på datorn överhuvudtaget. :D så ikväll när vi kommer hem så ska vi vidare till auksjaur å kolla på nykläckta valpar. rasses pappa å sofis vovve diva har fått småisar igår. :)
igår var vi förövrigt till lundbacken med dogge å ville å visade upp dom för familjen där. camilla har aldrig sett marsvin på riktigt tidigare så hon var hel fascinerad. fast jag tor nog att linus var ännu mer intresserad av dom. han kunde så inte sluta peta på dom. :) fick med oss lite nyslaget gräs dom kunde knapra på. så nu luktar det gräs i hela mitt rum. :)
ja å efter vi varit å kollat på valparna så hoppas jag att vi ska hem å lägga oss isägen å kika på tv eller en film så somna in tidigt. kändes som om det var ganska skönt att få sova länge. :) ajja nog svamlat för idag.
älskar rasmus massor mkt.
adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0