ultraröd

inhandlade ett par söta skor på dollar igår. sånna där fina ballerina foppers. jätte röda. gillar dom skarpt å dom är precis lika sköna som vanliga foppers fast dom floppar inte när man går. :) oj så nöjd jag är.

ikväll ska vi till basvägen å äta tacos med mor min. :) jo å så ska jag klippa en erik oxå. :) whiiihii. alltid kul att få exprimentera på någon annan. :) ska bara hinna laga nå mat åt far min oxå. så han slipper ställa sig å fixa nå mat när han kommer hem. :)

ännu en dag i arjeplog. å skit väder. hujja. det är aldrig kul att köra bil i spöregn. men imorron är det ju fredag så då får man ju helg efter det. :) mormora ska då följa med imorron å kolla läget här i arjeplog. :) kan bli kul att få lite sällskap. är ju alltid roligare än å vara själv.

pratade med rasse igår om att fara på pdol som vi ska men bara en dag. å sen om att fara på lulekalaset. fast då blir det hela helgen. :) fasen så kul. ska väl bara se till att pengarna räcker till. :)
älskar rasmus massor mkt.

Kommentarer
Postat av: therese

lulekalaset, jippeey :D

2008-07-12 @ 14:40:53
URL: http://honsomhetertherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0