uppförsbackman

middag hos erik igår. :) inte helt fel. var gode gott. sen bar det av till lundbacken å låna hem xbox 360. kuligt. dcok så måste vi lämna tillbaka det idag. men men. var då kul så länge det varade.

idag är det helg och sista dagen på jobbet. så nu hamnar jag mellan 2 jobb. eller för att prata klarspråk så blir jag arbetslös. :/ mindre kul. men hoppas ju på länsförsäkringar. vill ju göra det jag gör just nu. så jag hoppas på att jag får fortsätta med det. å då på länsförsäkringar å i arvidsjaur. ajja nog om det.

måste komma ihåg att ringa till olle imorron å säga att jag inte ska ha transporten på söndag. som sagt så ska jag ju rida. :) jippie. å det blir nog mest troligt att vi ska på lulekalaset. eller vi ska det. linus har lovat att ta hand om hästen hela den helgen. :) skiter i pdol. kändes som om det inte var så lockande. skulle ju ändå bara det över kvällen så vi skippar det. lulekalaset here we come för fulla jävla muggar!! längtar massor.  ajja svammlat färdigt nu.

over å drive

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0