Tio första osv

Tio första:
Första bästa kompis: Annika B
Första bil: V4
Första kärlek: Hmm. kan nog vara Jesper om jag inte minns fel
Första husdjur: Häst
Första semester: I utlandet så Mallis
Första jobb: K4
Första köpta skiva: garanterat Spice Girls
Första riktiga kärlek: Ulf
Första piercing: Utom öronen så i läppen
Första konsert: Slipknot

Nio sista:
Sista alkoholdrycken:
Explorer
Sista bilfärd: Till Arjeplog på jobbet
Sista filmen du såg: F.O.U
Sista ringda telefonsamtal: Rasmus
Sista bubbelbadet: Mkt längesedan, typ när man var på badhuset.
Sista spelade cd: Hardrock Halleluja.
Sista kyss: Med Rasmus så klart <3
Sista gången du grät: vet inte riktigt, gråter ju stup i kvarten så det är inte lätt att hålla reda på det..
Sista måltiden: fiskpinnar med potatismos och spenatstuvning. mums!


Åtta har du nånsin:
Dejtat en av dina bästa kompisar?
Nä det tror jag inte.
Blivit arresterad? haha. nä
Blivit kär vid första ögonkastet? Jo i Rasmus
Varit på tv? ah sovandes på söndags öppet när jag var liten.
Fått ditt hjärta krossat? allt för många gånger.
Sagt att du älskar någon utan att mena det?
nä, det skadar mer än att gör någon glad.
Haft ett one night stand? kankse det. ;)
Busringt till nån? klart som fasen.


Sju saker du har på dig:
1.
min fina ljusblåa jobbar skjorta.
2. vita mormors trosor. (tvättdag idag).
3. randiga sockar
4.  ett rosa linne. (märk väl ett "rosa" haha!) 
5. jeans
6. .gula foppers
7. .diadem

Sex saker du gjort idag:
1.
borstat tänderna.
2. gått på toa
3. kört bil till arjeplog
4. lyssnat på p3 på vägen hit..
5. pratat med älskling i telefon
6. Bloggat.

Fem favoritsaker (Ingen speciell ordning):
1.
Rasmus
2. Eddie tabac.
3. Douglas
4. Wilmer.
5. min fina telefon.

Fyra personer du kan berätta allt för:
1.
Rasmus
2. Therese
3.
Friday
4. Mamma

Tre val:
Svart eller vit?
svart
Sommar eller vinter? sommar.
Choklad eller chips? popcorn

Två saker att göra innan du dör.
1.
 skaffa familj å hus på landet med en massa hästar
2. säga till Rasmus att jag älskar han varje dag.

En sak du ångrar:
1.
 att jag blev kompis med pirri. visst har vi haft roligt men om jag inte blivit komis med han hade jag inte heller blivit så himla sårad när han sa upp bekantskapen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0