vägarbete

hujja va trist det måste va å vara vägarbetare. allt tycks ju gå så himla långsamt. jag menar hur långt har dom egentligen tagit sig sen då började i måndags? typ inte långt. haha. men jag hoppas att dom är klara till nästa vecka. är satans less å behöva vänta bara för att en jävla lotsbil måste hjälpa oss hitta vägen till arjeplog. som om man inte gör det. jag menar det är ju typ bara den vägen som går dit. å man är väl inte helt bakom flötet heller. ojoj. vidare till något annat.
red hästen igår i solskenet. å så himla mysigt det är. han är så himla söt när han är i hällberg. en helt annan häst må jag säga. oj så himla lugn han är. :) gillar det skarpt. så när vi anlände till hällberg så bjöds det på hemmagjord pizza. :) mamma lyckas varenda gång. :D sen efter maten gick vi över en stund till thomas å kikade på hur det blev när katta fräschat upp hans tv rum. himskans fint må jag säga. katrin har lyckats även hon. :) efter det bar det av med hösten efter modo vägen med morsan flåsandes efter på cyckel. eddie skrutt sprang visst ifrån henne. haha :) sen blev det mys framför tv å en bra film. å efter det snark i säng. somnade väl typ halv 2. å upp igen i morse vid halv 9. suck. så man känner sig lite trött. men man är då på jobbet i arjeplog å jag tog mig hit utan några som helst problem. eller jag minus vägarbetet. <-- tycker inte om!!

ikväll vet jag inte vad älsk har tänkt sig. men det blir väl typ det vanliga. komma hem från jobbet å äta såsmånigom å efter det ligga i sägen för att sen ut å ragga en stund. sen blir jag gringig å vill hem å sova för att jag inte ska vara så trött. så det slutar med att vi far hem typ en timme efter att jag sagt till första gången. sen väl hemma kan jag inte sova å inte rasse heller. så det brukar ofta sluta med att jag får somna in till ljudet av forza å veta dagen efter att rasse visst var uppe minst 3 timmar efter jag hade somnat typ 2.

älskar min pojk.
adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0