clio

tjoppa tjoppa. vaknade med ajaj i magen halv 7 imorse. inget roligt uppvak precis. men kommer ju inte undan med smärtan bara för att jag har opererat mig. dock så slipper jag ju kramperna. å det är ju så himla skönt att slippa dom. att ha vanilig hederlig mensvärk, om den gör så helvetes ont, känns faktiskt himla bra. man kan ju då iaf röra sig. :) slet med mig raffe idag sör att hålla koll på mig så jag inte glider av vägen när jag har ajaj. men allt gick bra å stackarn sitter i bilen nu å väntar på att jag ska bli klar. :) så vi har kommit fram till att min dag började inte särskilt bra å den fortsatte inte så bra heller. när man steg ut ur bilen å börja knalla upp mot jobbet så kändes det precis som om dammen i holland brast. hojja. jo å vi kan ju då säga att hanns jeans inte var blåa längre. skämmit å gå in å försöka skölja bort det. så nu sitter hanna med jacka knytt runt höfterna. usch. nä nog om mina bekymmer. ikväll är det helg gud så skönt. 2 dagars ledighet. int eär det att klaga på. :) får se vad man skull hitta på. i vilket fall som helst så blir det en lyckad helg, som alla andra helger, jag får ju vara med rasmus. :)

ett äpple i rumpan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0