rasmus

hoj i galoscherna!

4:e dagen i arjeplog. å siktar på helg. ska bli skönt att få sova. det märks att man är ovan å jobba för man är så satans trött på morron.

det hände nå skitroligt igår just innan stängningdags. jag blev tillfrågad å gå på date. haha. jag höll jävlat på å skratta ihjäl mig efteråt. jag menar hur ofta händer det? hahaha!! ajja nog om det. var till hällberg igår å skuttade med poan. var himla mysigt. morsan följde med å cycklade så jag slapp fara själv. sen vart det å se fotboll å se när tyskland vann över turkland. :) kommer å bli spännande å se om ryssarna kommer i final. för då kan det bli en spännande match. hatar å se fotboll när det inte händer nå. typ när dom springer omkring på planen å passar mellan varandra å gör absolut ingenting. hojja. sen i morse så bar det av till ajaur å bara byta bil å glida vidare hit. men samtalade med timmy typ hela vägen. tydligen så hade han tråkigt på jobbet. haha. som om inte alla har det ibland. :) om inte annat så tycker jag då att stort sett jämt så har då jag det. men det kan nog bero på att kunder tycks undvika att komma hit. så jag får sitta å rulla tummarna i typ 3h eller i mitt fall så sitter jag ju framför datorn. men jag har kommit på att jag metsadels kollar på samma sider å saker varje dag. men men det är då roligare än å bara glo i väggen. så till helgen pratade då mamma om att hon skulle dra med jag å älsk på logdans. men rasse var inte så sugen. så vi får se. åsnan ville då vara med oss i varje fall. å det får han. haha. :) skulle visst klippa han oxå. jag är som personlig frisör åt typ alla mina killkompisar. eller jag är det. plus att jag har fått lov att röra rasses hår oxå. å hans för är tydligen heligt eller iaf pollisarna. haha. han är ju så himla söt så vad gör man. ja rasse har fått ett nytt smeknamn av gubbsen i hällberg. raffe haha. iaf så har raffe en ny "fin" bil. den går ju billigt å så å är billig å äga å bra för han och min ekonomi. men fager är den då inte lilla lurven. haha. ajja men nästa månad så är det väl tänkt att min pärla ska igång. :) är bara lite småfix kvar. ska bara ha råd oxå. men det tror jag nog. :) har ju fixa kopplingen nu eller rasse gjorde det. så den går kraftigt trögt nu å knarrar men den är ju ny så vad hade man väntat sig. :) men den går då som ett skott iaf.


älskar rasmus så hilma mkt. han är luften som jag andas. utan rasmus ingen hanna. skulle aldrig klara mig utan han. å somliga som sa att det aldrig skulle hålla. ack va fel ni hade/har. ett år snart å still going strong. den 20 juli 2007 är den bästa dagen i mitt liv.


akta så jag inte sliter av er huvudet å spyr er i halsen!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0