wheels

så helgen var mucho händelserik. fredagen bar det av till skellefte med älsk. :) träffade på på fluffiga å åsnelika arvidsjaurbor. :) skojjsigt var det. om än kvällen inte slutade som man ville. eller jag det löste sig ju. älskar dig rasmus. :)
sen på lördagen bar det iväg till stoora ume å wheels träffen. himla skojjsigt må jag säga. även om vi bara drog typ en halv ragg å stod stilla resten av kvällen var det himla kul. täffade på annu mer arvidsjaurbor och samtalade med dom en stund. haha. vad roliga fulla människor kan vara. :) sen vid halv 1 bar det av till raffes kusin. sen for vi hem med en snarkande åsna i baksätet. jag  höll mig till boliden sen gav jag upp för trycket av john blund. stackars rasse som var tvungen å vara vaken. men men. sen väl hemma när vi skulle dumpa timmy så  visste han inte riktigt vars vi var. :) haha. du är allt bra rolig du, timmy. :) söndagen ängnade man sig åt att umgås med friday å en stund med backman senare på kvällen. följde med till pjesker å det slutade med att jag å frida skrittade ut på pirri. eller jag vet inte om jag kan defeniera det som skritt. men det gör tydligen friday. :D haha. sen hem å mysa med älsk med popcorn å cheesballs å sällskapsresan 2 snowroller. satans bra filmer må jag säga. så idag är man i aplog igen som så många gånger. å ikväll så har jag sagt att det SKA bli en tidig kväll. orkar fan inte med att typ inte minnas vägen hit för att man typ sover hela vägen. nä öppna butiken. 

"(två killar som passerar oss när vi ligger på raggen i ume)
- en sån där bil skulle man ha haft! (säger en å pekar på våran bil)
 - jo en ford!
(rasmus sinne å skriker)
 - det är en peugeot, era dumma idioter!!" 

haha. han är så söt min älskling.

Kommentarer
Postat av: therese

en fååård!

2008-06-30 @ 14:27:34
URL: http://honsomhetertherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0